درمان خستگی عضلانی در بیماران مبتلا به PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان خستگی عضلانی در بیماران مبتلا به PKD

خستگی یا ضعف عضلانی معمولا به نظر می رسد به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک پیشرفت تا پیشرفته. این علامت را تحت تاثیر قرار بیماران کار، تحصیل و زندگی روزمره، بنابراین بیماران باید درمان فوری برای مدیریت خستگی عضلات خود را.

چرا بیماران مبتلا به PKD خستگی عضلانی؟

بیماری کلیه پلی کیستیک است که توسط تعداد زیادی کیست در هر دو کلیه مشخص می شود. کلیه بزرگ شدن کیست کلیه بافت کار به تدریج جایگزین، به طوری که اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هستند بیشتر احتمال ابتلا به نارسایی کلیه در نهایت. در این پیشرفت، بیماران ممکن است خستگی عضلانی است که می توان به راحتی به خاطر سه شرط را داشته باشد.

اولین گردش خون ضعیف است. کاهش کارکرد کلیه می تواند خون کمتر در هر دقیقه فیلتر، حداقل خون در سراسر بدن جریان می یابد. خون کمتر به معنی اکسیژن کمتر به عضلات انتقال، به طوری که بیماران خستگی عضلانی.

دومینun اختلال الکترولیت است. همانطور که کلیه ها قادر به حفظ تعادل الکترولیتی، کم کلسیم، فسفر سطح بالا، و غیره، می تواند ضعف عضلانی شوند.

یکی از آخرین کم خونی کلیوی است. کم خونی کلیوی با کمبود سلول های قرمز خون که منجر به اکسیژن کمتری برای عملکرد سلول و عضله ایجاد می شود.

درمان های موثر برای از بین بردن خستگی عضلانی بیماران مبتلا به PKD

بر اساس تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم چند درمان برای رسیدگی به این مشکل مفید هستند. برای مثال، غذاهایی غنی از آهن و کلسیم، مصرف EPO درمان، پذیرش ماساژ، حمام گرم و پرس و گرم، ورزش در حد متوسط نرم، و غیره. همه این روش ها برای از بین بردن مشکل عضله بیماران مفید می باشد. البته، طرح درمان دقیق باید به وضعیت این بیماری بیماران بستگی دارد. برای پیدا کردن که درمانی برای شما مفید است، شما می توانید یک دکتر آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، خستگی عضلانی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: